28 Haziran 2009 Pazar

USB Cam With IR Illuminator - 2 -



Bir adet 10 TL lik USB cam alınır. Kameranın içi açılır. Sonra lensi sökülür. Lensinin ya en üstünde, yada bir kat altında IR filtresi olmalı. Bu filtre IR ışığın sensör tarafından alınmasını engelliyor. Haliylen sökülüp atılması, bir kenara fırlatılması lazım. Ya ben benim lensi bıçakla bir kat kesmek zorunda kaldım.



Sonrasında ise mevcut Ledleri çıkarıp yerlerine IR olanları takmaya niyetlendim. Ama onu da yüzüme gözüme bulaştırdım çünkü zaten 10 TL ye alınan bir kameranın kartı dandik olurkene, ben de lehim konusunda üstat olunca şu an sadece bir IR led çalışıyor.


Neyse kafi ama. Görüyor geceleri artık. Yaklaşık olarak bir metre mesefede.
Bu arada acayip korkutucu oluyor böyle surat falan çekince. Yada bende meymelet yok..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder